Przecena może być skutkiem chęci szybszego pozbycia się towaru, który nie sprzedawał się dobrze po wyższej cenie, w celu uwolnienia miejsca w sklepie i magazynie na nowe towary lub z powodu stwierdzenia wad fabrycznych oferowanych produktów. Jednym z chwytów w marketingu jest najpierw oferowanie produktu po celowo zawyżonej cenie, a następnie przeprowadzenie operacji rzekomej przeceny.
Potrzebujesz zmienić cenę 4000 produktów na raz? Dopisać do 10 000 tytułów produkt oznaczenie promocja? Czy może platforma na której sprzedajesz wprowadziła zmiany i trzeba szybko dostosować ofertę?
Posiadamy narzędzia oraz umiejętność zmiany danych na olbrzymich bazach.
Jednorazowe zmiany wykonujemy usługowo, natomiast zmiany które nabierają charakteru ciągłego dostosowujemy do narzędzi które nasi klienci obsługują samodzielnie.
Testuj Easyitem
za darmo przez 14 dni