Zwroty / reklamacje / wymiany każde zgłoszenie od klienta wymaga indywidualnego podejścia, przez to reklamacje absorbują tak wiele czasu. Pomyłka w obsłudze zwrotu drastycznie zwiększa koszt jej obsługi. Dodajmy, że w e-commerce zwroty stanowią od 20% do 60 % obrotu sklepu.
Co można zrobić aby to usprawnić?
Maksymalnie skrócić czas realizacji zwrotu przez automatyzacje i digitalizacje formularzy i procesów w zwrotach. Dobór odpowiedniego narzędzia zapewni nam osiągniecie rozwiązania tych problemów.
Zwrot pieniędzy, wystawienie ponowne oferty, (w przypadku Allegro) zwrot prowizji, automatycznie generowany dokument korygujący, a wszystko to w jednym wygodnym webowym panelu.
Dzięki zwrotom Easyitem masz wszystko przed oczami. W zależności jak klient zwraca towar, obsługa zwrotu może odbywać się wyszukując po numerze paczki zwrotu, nr telefonu czy nr zamówienia.
Testuj Easyitem
za darmo przez 14 dni