Wszystkie zamówienia z dowolnego kanału wpadają w jedno miejsce. Najważniejsze to wyselekcjonować zamówienia do realizacji czyli takie które mają zostać dzisiaj spakowane.
Następuje zbieranie. Każdy produkt ma ściśle określone miejsce, dzięki czemu pracownik nie szuka go, a dokładnie wie gdzie ma iść. Droga przez magazyn wiedzie zawsze w podobny sposób tak aby przechodzić go raz i nie wracać ponownie po produkt.
Następuje pakowanie według zamówień klienta. Pracownik widzi jaki produkt ma spakować, skanuje kod kreskowy produktu. System czuwa aby zeskanować właściwy produkt. Etykieta kurierska drukuje się sama, a człowiek nie zastanawia się czy wyszła do dobrej paczki.
Nie zawsze jest idealnie… Czasami produkt się nie znajdzie. Ważne aby klient został o tym fakcie poinformowany jak najszybciej od czasu złożenia zamówienia, a dział obsługi klienta szybko reagował. To pozwoli uniknąć reklamacji i złych komentarzy w internecie.
Dzięki systemowi pakowania takie sytuacje pozwalają na szybką reakcję.
Nie zawsze jest idealnie… Czasami produkt się nie znajdzie. Ważne aby klient został o tym fakcie poinformowany jak najszybciej od czasu złożenia zamówienia, a dział obsługi klienta szybko reagował. To pozwoli uniknąć reklamacji i złych komentarzy w internecie.
Dzięki systemowi pakowania takie sytuacje pozwalają na szybką reakcję.