Produkt

Tworzenie oferty Procesy magazynowe Obsługa zamówień Obsługa zwrotów Zarządzanie dużymi ofertami
Sprzedaż
Zamówienie

Obsługa zamówień

Zamówienie wpada z dowolnego kanału sprzedaży

Wszystkie zamówienia z dowolnego kanału wpadają w jedno miejsce. Najważniejsze to wyselekcjonować zamówienia do realizacji czyli takie które mają zostać dzisiaj spakowane.

Zbieranie

Należy zebrać z magazynu produkty do wysyłki

Następuje zbieranie. Każdy produkt ma ściśle określone miejsce, dzięki czemu pracownik nie szuka go, a dokładnie wie gdzie ma iść. Droga przez magazyn wiedzie zawsze w podobny sposób tak aby przechodzić go raz i nie wracać ponownie po produkt.

Czy produkt został znaleziony?
Produkt znaleziony - Pakowanie

Pakowanie

Następuje pakowanie według zamówień klienta. Pracownik widzi jaki produkt ma spakować, skanuje kod kreskowy produktu. System czuwa aby zeskanować właściwy produkt. Etykieta kurierska drukuje się sama, a człowiek nie zastanawia się czy wyszła do dobrej paczki.

Produkt nie znaleziony

Obsługa klienta

Nie zawsze jest idealnie… Czasami produkt się nie znajdzie. Ważne aby klient został o tym fakcie poinformowany jak najszybciej od czasu złożenia zamówienia, a dział obsługi klienta szybko reagował. To pozwoli uniknąć reklamacji i złych komentarzy w internecie.
Dzięki systemowi pakowania takie sytuacje pozwalają na szybką reakcję.

Wysyłka do klienta
Produkt nie znaleziony

Obsługa klienta

Nie zawsze jest idealnie… Czasami produkt się nie znajdzie. Ważne aby klient został o tym fakcie poinformowany jak najszybciej od czasu złożenia zamówienia, a dział obsługi klienta szybko reagował. To pozwoli uniknąć reklamacji i złych komentarzy w internecie.
Dzięki systemowi pakowania takie sytuacje pozwalają na szybką reakcję.

Zobacz wpis na blogu
Easyitem

Testuj Easyitem
za darmo przez 14 dni

Wypróbuj teraz